صفحه سوالات


1-تاریخچه شرکت خود را شرح دهید:

شرکت ایده رسانه آوای صبا از دی ماه سال 99 به صورت رسمی ثبت و شروع به فعالیت کرده است ولی فعالیت این مجموعه از سال 94 در حوزه تبلیغات محیطی و فروش رسانه های محیطی بوده است که در این فواصل فعالیت هایی در حوزه تولید محتوای تبلیغاتی، دیجیتال مارکتینگ و ساخت هویت بصری برای برند های مختلف نیز در موضوع کار بوده است.

2- کسب و کار خود را به طور دقیق تشریح کنید:

به طور دقیق و مشخص حیطه فعالیت این مجموعه فروش رسانه های محیطی و ساخت فضاهای تبلیغاتی شهری می باشد، که به طور کلی در جهت معرفی کسب و کارهای مختلف در فضای محیطی عمل می کند.

3- هدف شما از انجام این کار چیست؟

هدف از این فعالیت کسب منابع مالی و کمک به مشتریان در جهت معرفی بهتر کسب و کار و رونق آنهاست.

4- رقیب یا رقبای شما کیست؟ مشخصا نام ببرید:

رقبای ما همکاران و رسانه داران محدوده شرق استان تهران قلمداد می شوند. این رقبا شامل شرکت های ( آوای صدا رسانه، آریا تابلو، اتحاد نوین ) و برخی دیگر از صاحبان رسانه می باشند.

5- وجه تمایز شما نسبت به سایر رقبا چیست؟

عمده ترین وجه تمایز این مجموعه مشاوره و بسته تکمیلی هست که نسبت به رقبا با کیفیت بسیار بالاتر به مشتری ارائه می شود ضمنا تخصص و تحصیلات تیم ایده رسانه در حوزه تبلیغاتی مزیت قلمداد می شود.

6- مخاطب مورد هدف شما کیست؟

مخاطبان ما شامل تمامی افرادی می باشند که در عبور و مرور روزانه از رسانه های ما دیدن می کنند. ولی ما در نهایت به دنبال مخاطبانی هستیم که به هر ترتیب متقاضی فضاهای تبلیغاتی باشند و مشتری ما محسوب می شوند که عمده آنها در سن و سال میانسالی و بزرگسالی می باشند.

به جهت دسته بندی مخاطبان به ترتیب اهمیت:

1- صاحبان کسب و کار و مشاغل

2- همکاران ما در حوزه تبلیغات

3- ارگان های دولتی

4- عمده افرادی که به جهت مالی امکان پرداخت منابع تبلیغاتی را دارند.

7- قرار است طراحی در چه جایی استفاده شود؟

مهمترین جایی که این طرح قابل رویت است، در بخش زیر تابلو ها به عنوان تابلوی رزرو تبلغاتی است. در مرحله بعد مکاتبات اداری و سربرگ ، پاکت در درجه اهمیت قرار دارند. کارت اداری نیز از اهمیت برخوردار است.

8- چند نمونه از طراحی های مورد تایید:

1-رسش 2- ایران نوین 3- طرح باران 4- سیما آرا

9- نوشتار صحیح لوگو:

Ideh Rasaneh ایده رسانه آوای صبا

10- تگ لاین:

Think Bigبزرگ فکر کن......

11- چشم انداز شما برای ۳ سال آینده این برند چیست؟ آیا محصول شما قرار است که گسترش یاید؟ آیا وارد حیطه های دیگری از کار خواهید شد؟

چشم انداز آینده ما ورود به بخش های جدید و شهرهای جدید و افزایش رسانه خواهد بود.